Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine ogledala.si
Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne IFS Trade d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2), na podlagi priporočil Gospodarske Zbornice Slovenije in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Naprošamo vas, da pred spletnim nakupom preberete splošne pogoje poslovanja. Z uporabo IFS Trade d.o.o. spletne trgovine, ki se nahaja na spletni strani www.ogledala.si, se z navedenimi pogoji strinjate, v nasprotnem primeru vas naprošamo, da spletne trgovine ne uporabljate.
Osnovni podatki ponudnika
IFS Trade d.o.o., Brodišče 30, 1236 Trzin, Slovenija
Matična številka: 9015523000
Identifikacijska številka za DDV: SI12478610
Davčni zavezanec: DA
Okrožno sodišče v Ljubljani dne 7.12.2021, št. reg. vloge: 2021/51717
SKD: G47.910 – Trgovina na drobno po pošti ali po internetu;
TRR: SI56 0310 2100 0811 664
Naziv banke: SKB d.d.
Telefon: 071 / 427 – 290
E-pošta: info@ogledala.si
Opredelitev pojmov
Ponudnik je podjetje IFS Trade d.o.o., Brodišče 30, 1236 Trzin, ki upravlja s spletno trgovino na naslovu www.ogledala.si.
Uporabnik je oseba, ki uporablja spletno trgovino ponudnika, ki deluje na tej spletni strani.
Spletna prodajalna ogledala.si je informacijski sistem namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov.
Kupec je oseba, ki uporablja spletno stran ponudnika in kupuje v informacijskem sistemu spletne trgovine podjetja IFS Trade d.o.o., ki deluje na spletni strani www.ogledala.si.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje ponudnika, pravice kupca ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Cene
Vse cene izdelkov so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene so zagotovljene za dan naročila in se lahko dnevno spremenijo, brez predhodnega obvestila.
Prijava
Če stranka želi se lahko v spletno trgovino tudi registra. Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne ogledala.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Dostopnost podatkov
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije (povzetek zakonodaje):
identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v razumljivem roku),
pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
način plačila in dostave,
časovno veljavnost ponudbe,
rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe ; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.
Naročila – koraki nakupa
1.) Blago lahko naročate 7 dni v tednu in 24 ur na dan.
Preden naročite blago, lahko vsebino naročila popravljate v nakupovalni košarici. V košarici lahko izdelke dodajate, spreminjate količino in brišete posamezne izdelke. Če ste prepričani da želite izdelke, ki jih imate v nakupovalni košarici kupiti, kliknite »kupite sedaj«. V kolikor ste že registrirani, vpišite samo naslov elektronske pošte in svoje geslo. Kot registriran uporabnik boste lahko pregledovali svoja naročila. Zaradi komunikacije ob dostavi pošiljke preverite pravilnost naslova dostave in svojo telefonsko številko. Nakup potrdite s klikom na »potrditev naročila«. Potrditev naročila boste na vpisan elektronski naslov prejeli takoj.
V kolikor se ne želite oddati naročila preko spleta, lahko želeno blago naročite tudi preko elektronske pošte info@ogledala.si ali telefona 071/427-290 vsak dan med 09:00 in 17:00.
2.) Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena
Ponudnik naročilo pregleda v največ 48 urah, preveri dobavljivost in naročilo potrdi ali z razlogom zavrne. Ponudnik si pridružuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. Ob potrditvi naročila, ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
3.) Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku zapakira in odpošlje blago s priloženim originalnim računom in morebitnimi navodili in garancijskim listom.
4.) Shranjevanje naročila oziroma pogodbe
Potrjeno naročilo oziroma pogodba je v elektronski obliki shranjeno na strežniku podjetja IFS Trade d.o.o., Brodišče 30, 1236 Trzin. Kupec lahko dobi kopijo pogodbe s poslano zahtevo po elektronski pošti na naslov info@ogledala.si ali po telefonu 071/427-290.
Promo kode in popusti
Za določene kategorije izdelkov obstaja opcija popusta z uporabo promo kode. Popust je odvisen od kategorije izdelka in od morebitne oglaševane akcije. Pridržujemo si pravico, da promo kode ne veljajo za nekatere že znižane izdelke (npr. kopalniška ogledala, dvižne mize, orodje UNIOR), kot tudi ne za nekatere akcijske komplete iz določene kategorije, ki že imajo znižano akcijsko ceno.
Plačilo in hitra dostava
Za področje Slovenije in Hrvaške lahko kupec v postopku naročanja izbere naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu blaga (po povzetju)
z nakazilom na račun (ponudnika) po izdanem predračunu
s kreditno kartico(Eurocard/Mastercard ali Visa)
preko PayPal-a* (omogoča uporabo kreditnih ter debetnih kartic kot so Eurocard/Mastercard ali Visa ipd…)
V primeru plačila po povzetju se naročeno blago plača dostavljalcu blaga ob prevzemu.
V primeru bančnega nakazila pa po potrditvi naročila kupec prejme predračun, preko elektronske pošte, blago pa se kupcu odpremi po prejemu potrdila o plačilu ali dospetju sredstev na račun prodajalca.
V primeru plačila s kreditno kartico se blago kupcu odpremi naslednji delovni dan.
Dobavni rok
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-2 delovna dneva. V primeru daljšega dobavnega roka in v kolikor željenega artikla ni na zalogi, vas bomo o dobavnem roku obvestili po elektronski pošti oziroma telefonu. *Izjema pri dobavnih rokih so kopalniška ogledala: Pri vseh modelih ogledal je stanje zaloge “NA ZALOGI” upoštevajoč, da je vsaj ena variacija izbranega modela ogledala na zalogi v skladišču. V kolikor naročenega ogledala NI na zalogi se dobavni rok spremeni in sicer v 5-14 delovnih dni.
Zakasnele pošiljke zaradi zamude dostavnih služb
V kolikor s strani dostavne službe pride do zamude pri dostavi blaga iz kateregakoli razloga (izgubljeno blago, neodposlano blago, višja sila ipd.), se dobavni rok za dostavo blaga lahko poviša za nedoločen čas. Prodajalec (v tem primeru IFS Trade d.o.o.) nima vpliva na delovanje dostavnih služb v kolikor blaga ne dostavijo v obljubljenem času.
Dostava
Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.
Za dostavo naročil uporabljamo Pošto Slovenije in DPD. Naročene izdelke vam dostavijo na naslov, ki ste ga navedli kot naslov za dostavo. Dostave potekajo večinoma v dopoldanskem času. V primeru, da v času dostave pošiljke ne morete prevzeti, jo lahko kasneje prevzamete na najbližji pošti Slovenije. Ob sobotah, nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo. V kolikor imate posebne zahteve, vas naprošamo, da jih pri naročilu navedete pod opombe.
Poštnina
Notranji promet – območje Slovenije
Dostava naročenih izdelkov je od ponedeljka do petka. Pri nakupu nad 99 € je strošek odpreme blaga brezplačen (razen v primeru morebitne promocije). Pri nakupu do 99 € se zaračuna strošek odpreme blaga v višini 3,60 € z vključenim DDV. Strošek odpreme blaga je vračunan v kupnino kot ločena postavka. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec. Pri plačilu po povzetju si Pošta Slovenije obračuna provizijo za odkupnino (po veljavnem ceniku Pošte Slovenije). Ta strošek ni vračunan v kupnino.
Mednarodni promet – območje EU
Dostava naročenih izdelkov je od ponedeljka do petka. Stroške morebitnega vračila blaga krije kupec. Poštnina se obračuna po veljavnem ceniku Pošte Slovenija ali DPD.
Vračilo blaga
Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema . Prav tako zadošča, da nam kupec v 14 dneh pisno sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. V tem primeru pa nam mora v naslednjih 14 dneh nerabljeno in nepoškodovano blago vrniti. Kupnino za vrnjeno blago bomo kupcu vrnili na transakcijski račun najkasneje v 14 dneh. Morebitne stroške vračila krije prodajalec. OPOMBA:* Vse morebitne poškodbe izdelkov je potrebno prodajalcu (IFS Trade d.o.o.) prijaviti najkasneje v 14. dneh od prejema izdelka. V kolikor izdelka v roku 14.dni po prejetju ne odprete in prijavite morebitne poškodbe ali napake, Vam reklamacije ne bomo upoštevali. Obrazec za odstop od pogodbe najdete TUKAJ.
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavljalcu blaga (Pošta slovenije oz. podjetje GLS). Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času. Vse poškdbe je potrebno prodajalcu (IFS Trade d.o.o.) prijaviti najkasneje v roku 14.dni od prejema izdelka. V kolikor se poškodba iz kakršnegakoli razloga prijavi kasneje (npr. izdelka niste odprli), Vam reklamacije ne bomo upštevali.
Reklamacija
V kolikor blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali blago kako drugače odstopa od kupčevega naročila, potem kupec blago reklamira.
Garancija
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.
Stvarna napaka
Napaka je po Zakonu o varstvu potrošnikov stvarna:
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
če blago nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
če blago nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
če je prodajalec izročil blago, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Uveljavljanje stvarne napake
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti najkasneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. Če je od prevzema artikla preteklo že več kot dve leti, uveljavljanje stvarne napake ni več mogoče. Hkrati mora kupec omogočiti pregled artikla. Za uveljavljanje stvarne napake izpolnite obrazec, ki ga najdete TUKAJ.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila ZVPot.
Artikli na spletni strani
Dopuščamo možnost napake pri vnosu tehničnih specifikacij artiklov. Slike artiklov lahko odstopajo od dejanskih.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru težav lahko kupec ponudnikaIFS Trade d.o.o., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 070/640-542 ali po elektronski pošti na info@ogledala.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetja, IFS Trade d.o.o., Brodišče 30, 1236 Trzin.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi IFS Trade d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. IFS Trade d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.